|
Пуснаха филтри за новите рекламни прозорци в мрежата (14-3-2001)
Пуснаха филтри за новите рекламни прозорци в мрежата
Немската компания Webwasher.com, занимаваща се разработката и внедряването на мрежови филтри, обяви новата си версия на програма за филтрация за рекламни съобщения. Програмата ще блокира нововъведените в мрежата рекламни прозорци, които замениха популярните хоризонтални банери.
Банерите им отстъпиха мястото си, след като пред февруари Комитета за интернет-рекламата (Internet Advertising Bureau - IAB) прие новите стандарти в онлайн рекламата. Те бяха въведени веднага в сайтовете на известни членове на комитета като Yahoo!, MSN, DoubleClick и America Online.
Аналитиците веднага се произнесоха в подкрепа на прозорците, защото осигурявали повече посещаемост на рекламодателските сайтове. Webwasher.com обаче се вклини в развитието на новата рекламна стратегия като предложи система за отсяване на още по-големите и по-досадни рекламни съобщения, които атакуват сърфистите в мрежата.
Според представителите на фирмата прозорците увеличават разходите на потребителите за Интернет, които повече трябва да чакат докато се зареди огромното съобщение. Разработения от Webwasher.com банерен филтър работи едновременно под Windows и Linux, като в скоро време се очаква и версия за MacOS.
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|