|
Slashdot и Google въвеждат платени услуги (31-10-2001)
Slashdot.com, променя рекламната си стратегия.
В него вече ще се поместват повече и по-големи банери (над 468 х 60 px). Отделно ще има и услуга за платен абонамент. Срещу определена сума потребителите ще четат новини и анализи, без да бъдат обезпокоявани от досадни реклами. Все още не е определена абонаментната такса.
Промяната се прави, за да се осигурят повече приходи за компанията и отново се обяснява с кризисния период за онлайн фирмите. Дори и този период да отмине обаче, едва ли Slashdot.org ще възстанови free - стратегията си.
Такава банерна политика още от началото на годината се прилага от други две авторитетни онлайн IT медии - Salon.com и CNET Networks. Според специалистите, посетителите обръщат по-голямо внимание на големите банери. Увеличава се вероятността за нарастване на интереса към предлаганите стои и услуги, което от своя страна означава и повече потенциални купувачи.
Slashdot вече е сключила два договора за реклама на портативни компютри чрез огромни банери и прозорци.
По същия път тръгва и известната търсачка Google.com Събствениците и въвеждат платена система за търсене по специфични теми.
Услугата е предназначена за корпоративните клиенти. Ако някоя фирма иска да събере бизнес документация на свой конкурент, публиувана онлайн, ще трябва да си плати на търсачката. Услугата е и за представителите на академичните среди. В момента 70 % от доходите на търсачката идват от реклама. Собствениците на Google хранят големи надежди за печалба чрез новата платена схема. По техни уверения, през тестовия период няма да събират пари.
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|