Търси: в
portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV


Намери новина:  
подробно търсене | Новините от последната седмица


   

WeatherBug прилага нови методи за оцеляване онлайн (5-2-2002)

Компанията WeatherBug, предоставяща онлайн метереологични прогнози, лансира най-новата си маркетингова стратегия за “доброволен избор на рекламодатели”.

Интернет-потребителите получават възможността да си избират чии рекламни съобщения да виждат, докато правят безплатна справка за времето от сайта на компанията. Проектът на WeatherBug се казва “Sponsor Select”. От списъка с общо десет рекламодатели, посетителите на сайта имат възможност да си изберат само един.

В рамките на един-два дена, фирмата-избранник има правото да изпраща на клиента по e-mail рекламни съобщения или да използва за това от www.weatherbug.com/

Компанията има около 7 млн. потребители. Предоставя услугите си безплатно в замяната на приети рекламни съобщения от определени спонсори. За да се облегчи и без това затормозения от реклами потребител, сайтът му дава възможност да си избира само един спонсор.

Както много други провайдери на безплатни интернет-услуги WeatherBug прави изненадващи ходове, за да оцелее на пазара като привлича компании, които да купуват рекламно място и едновременно се стреми да не отблъсква хората. Трябва да се отбележи, че WeatherBug си има и VIP издание, където има адекватна и бърза информация, без грам реклама, но срещу 20 долара годишна такса. То е за тези, които мразят рекламите и могат да си позволят сумата. Въпреки това, компанията приоритетно разчита на схемата “безплатна съдържание и много реклами”.

Това е поредната онлайн фирма, която доказва до каква степен на изобретатателност може да достигнат т.н. представители на информационната икономика в преследването на печалби и въвеждането на все по-атрактивни рекламни стратегии.

Миналата година WeatherBug претърпя неуспешен опит да събере печалби чрез обмен на банери и от продажба на реклама чрез инструментариума на Gator. Това на което разчита компанията при на най-новия си подход за рекламиране е да привлече рекламодатели-спонсори като им предложи потенциална, тясно селектирана аудитория от потребители. Хора, които ще изберат по точно определи причини дадена компания и ще получават mail-ите и доброволно, защото проявяват най-общ интерес към нейните стоки или услуги. До момента чрез WeatherBug рекламират компании като Ameriquest, Investor's Business Daily и Discover Card.


(CC) Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат да се използват при условията на Криейтив комънс. Прочетете лиценза за повече информация.

За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив

Към главната страница


   

portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV
Copyright
Disclaimer
за контакти
eXTReMe Tracker
veni.com
mitko.com