Търси: в
portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV


Намери новина:  
подробно търсене | Новините от последната седмица


   

Eфектът "Google" отменя нуждата от нови домейни (17-1-2002)

Все по-осъвършенстваните функции на търсачката обезсмислят битката за домейни и претенциите на притежателите на търговски марки към адресните зони от най-високо ниво. Това твърди Дан Гилмор в публикацията си в www.siliconvalley.com/.

Дори и потребителят да не знае уеб-адреса на известна фирма, може лесно да го намери чрез Google. Улеснен е и от факта, че търсачката вече предлага лента за бърз достъп от браузъра.

Според Гилмор, така се премахва проблема с конкуренцията за домейни от най-високо ниво. Споровете се разгръща, когато ICANN въвежда нови домейн-зони. Битката е на само при големите корпорации, но и между тези, които да държат правата за регистрирането на адресите.

Основният аргумент е твърдението, че лесно запомнящото се и интуитивно име като например reuters.com, ще улеснява хората при намирането на известни компании в Интернет.

Гилмор стига до извода, че всъщност на интернет-потребителят не му трябва да помни или да се досеща за нищо, след като го намира от търсачката и по този начин си спестява дори и труда да изписва адреса в URL-полето на браузъра.


(CC) Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат да се използват при условията на Криейтив комънс. Прочетете лиценза за повече информация.

За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив

Към главната страница


   

portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV
Copyright
Disclaimer
за контакти
eXTReMe Tracker
veni.com
mitko.com