|
Новият Netscape “реже” рекламните прозорци (17-12-2002)
AOL Time Warner пусна Netscape Navigator v. 7.0. От потребителските настройки могат да се блокират pop-up- рекламните прозорци.
Ако се съди по даните на анализаторите от OneStat.com, Netscape използват около 3% от потребителите на Интернет. Преимуществото все още е на Internet Explorer.
Доставчикът EarthLink, който се води четвърти по големина в Щатите, предлага на клиентите си плъгин към Internet Explorer за филтриране на рекламни прозорци (Mozilla също включи анти-рекламна опция в настройките на браузъра си). Както твърдят от Nielsen//NetRatings, за септември 2002 г. , 10% от цялата онлайн реклама е била базирана на pop-up технологията.
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|