Търси: в
portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV


Намери новина:  
подробно търсене | Новините от последната седмица


   

Amazon фокусира маркетинга си към Азия (24-7-2002)

Водещият интернет магазин Amazon.com има намерение да насочи дейността си приоритетно към японския пазар. Както е заявил Диего Пиаценти, старши вице-президент пред Reuters, този пазар е далеч по-перспективен от този в САЩ.

Японският филиал на Amazon бе открит през ноември 2000г. и до сега е набрал около 1 млн. клиента.

Прогнозите са, че там приходите ще бъдат генерирани по-бързо, отколокото в Европа. На европейският пазар и по-специално във Великобритания и Германия, Amazon се нуждаеше от цели три години, за да пробие.

Собствениците на щатския магазин постепенно загърбват потребителите от страната си, поради факта, че порталът печели много повече от задграничните си филиали. Общо Япония и споменатите европейски страни са увеличили продажбите си до 70% от момента на създаването си до сега. Става дума за период от 2 до 4 години. В резултат на оживената търговия извън САЩ, Amazon в момента отчита намаление на загубите в сравнение с миналата година.


(CC) Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат да се използват при условията на Криейтив комънс. Прочетете лиценза за повече информация.

За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив

Към главната страница


   

portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV
Copyright
Disclaimer
за контакти
eXTReMe Tracker
veni.com
mitko.com