|
ТВ-компании и мобилни оператори съвместяват бизнеса си (30-8-2002)
Телевизионните компании в Европа въведоха масовата практика да използват sms-и за връзка със зрителите си.
Това правят предимно телевизионните шоута, които по този начин общуват с публиката си.
Това естествено повишава доходите на мобилните оператори. Испанска телевизионна 30-минутна викторина събира на редакционните си телефони дневно по 6 хил. съобщения. Аналогичното немско шоу “Every Second Counts” събира над 1.2 млн. съобщения само за половин час. CCRTV Interactiva, едно от подразделенията на каталунска радиоизлъчвателна компания в момента покрива всичките си разходи само от sms-трафика, който прави.
От обмена на sms-съобщения печелят и операторите и самите телевизии, което създава жестока конкуренция на пазара на sms-телевизията. От 1 долара печалба за изпратени текстови съобщения, 20 цента отиват за данъци, 40 цента са за оператора, 25 % за телевизионната компания и 15 % за доставчика на технологичните решения.
Повечето от операторите се стремят да повишат процента на своите доходи като подържат тезата , че те са свързващото звено между аудиторията и телевизионната компания.
Другият аргумент на мобилните оператори е, че клиентите плащат за получена услуга чрез сметките си за телефон. Операторите смятат, че те поемат рискове в случай на некоректни платци сред клиентите и този риск трябва да им бъде заплатен.
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|