Търси: в
portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV


Намери новина:  
подробно търсене | Новините от последната седмица


   

Становище на Международната търговска Камара относно спам и нежелани електронни съобщения (7-1-2005)

Подготвила: Диляна Славова

Под СПАМ МТК разбира вредни, мошенически, подвеждащи или незаконни съобщения, обикновено изпращани като едно цяло. Под спамери МТК разбира общности, изпращащи СПАМ.

Тъй като бизнесът притежава и управлява повечето от мрежите, които са най-натоварени със СПАМ, бизнес общността има значителен и актуален опит в борбата със СПАМ.

Бизнесът подкрепя многостранния подход в борбата със СПАМ в областта на:

  • Образование и сътрудничество. Бизнесът и правителствата трябва да работят заедно в публично-частно сътрудничество с цел обучение на потребителите и бизнес средите за борбата срещу СПАМ;

  • Технология.Индустрията трябва да продължава да разботва технологични решения на проблимите със СПАМ и да промотира технологичния подход;

  • Ролята на индустрията в борбата със СПАМ. Бизнесът може най-добре да управлява легитимните търговски електронни съобщения чрез индустриални кодове на поведение и други саморегулиращи се средства.

  • Мерки на правителствата. Правителствата трябва да осигурят ревалентно законодателство, което да се прилага ефективно срещу вредните и подвеждащи незаконни електронни съобщения.


Действия, предприети от страна на бизнеса:
  • Бизнесът ще сътрудничи на правителствата да повишат познаваемостта и употребата на работещи решения и механизми за работа с имейли, моментни съобщения и SMS;

  • Бизнесът ще продължи да повишава знанията на потребителя как да редуцира СПАМ на индивидуално ниво и ниво предприятие чрез инициативи като Глобалната онлайн инициатива по СПАМ НА МТК (ICC Global Online Resourse on Spam)

  • Бизнесът ще продължи да търси технологични решения срещу СПАМ

  • Бизнесът ще предприеме засилени мерки срещу хора и фирми, изпращащи спам, там където тези действия ще бъдат подходящи и ефективни.

  • Бизнесът ще продължи да предприема ефективни и работещи подходи срещу СПАМ. В този смисъл от голямо значение са становищата на следните бизнес организации: Международната търговска камара (ICC), Федерацията на европейските маркетингови асоциации (FEDMA), Глобален бизнес диалог за електронна търговия (GBDe), както и Асоциацията по директен маркетинг (DMA) и АНТИСПАМ.

  • Бизнесът ще продължи да работи съвместно с браншовите асоциации да обменя опит и най-добри практики за борба със СПАМ.

  • Бизнесът ще продължи да подкрепя и участва в международния диалог за развитие на практически подходи за борба със СПАМ.


(CC) Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат да се използват при условията на Криейтив комънс. Прочетете лиценза за повече информация.

За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив

Към главната страница


   

portal.bg | поща @portal.bg | ОБЯВИ | българо-английски онлайн речник | форуми | IPTV
Copyright
Disclaimer
за контакти
eXTReMe Tracker
veni.com
mitko.com