|
Yahoo обнови системата си за търсене (9-5-2006)
Интернет компанията "Yahoo" обяви обновената си система за рекламно търсене в глобалната мрежа вчера. Сремежа на компанията е да достигне лидера в тази област "Google". Новият софтуер на "Yahoo" има за цел да позволи на рекламодателите да намират по-точно потенциалните си клиенти чрез думите, изписвани в прозорчето за търсене. "Причината, поради която въвеждаме системата е осъзнаването на факта как работят рекламите", обясниха от "Yahoo".
Според анализаторите компанията се опитва да догони технологията на Google. "Това е нещо, което индустрията чака от дълго време", каза Пол Кели специалист по реклама в агенция Карат Фюжън в Сан Фрациско. Новият продукт на "Yahoo" дава възможност на рекламиращите да пресметнат на момента колко ще им струва привличането на нови клиенти. Софтуерът стартира вчера, но ще започне да функционира напълно до есента.
Материалът е взет от IT in the press
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|