|
"Теско" взе на мушка "Майкрософт" (24-10-2006)
Първо "Уол-Март" (Wal-Mart), а сега "Майкрософт" (Microsoft). Очевидно няма световен гигант, който британците от "Теско" (Tesco) да не са готови да предизвикат. Най-голямата верига хранителни магазини във Великобритания вече работи по план на стойност 250 млн. англ. лири, който ще й помогне да открие 150 супермаркета в Щатите - родината на могъщата "Уол-Март". Освен това сега тя се готви да лансира и собствена марка софтуер и така да стане конкурент на компанията, чиито продукти са заредени на 95% от всички компютри в света.
Целта на "Теско" е да подкопае позициите на "Майкрософт", като продава софтуер за по-малко от 20 англ. лири. Той ще включва офис пакет, две антивирусни програми и програма за фотообработване. В същото време цената на "Майкрософт офис" стига до 300 лири. Продуктите на "Теско" могат да се купят както от магазините й, така и от специалния уебсайт TescoSoftware.com, където се предлага и пълната им поддръжка.
Цялата статия на pressboard.info
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|