|
Хюлет Пакард отделя $300 млн. за маркетингова кампания (19-9-2007)
Американският производител на компютърна техника "Хюлет Пакард" ще отдели 300 млн. долара за международна маркетингова кампания "Какво имаш да кажеш". Чрез нея компанията ще представи новата стратегия Print 2.0. Лица на кампанията ще бъдат изпълнителката и моден дизайнер Гуен Стефани, основателят на марката "Бъртън Сноубордс" (Burton Snowboards) Джейк Бъртън, както и известната графична дизайнерка Пола Шер.
Стратегията на "Хюлет Пакард" Print 2.0 акцентира върху три области - представяне на платформа за цифров печат от следващо поколение, която увеличава скоростта на печат и намалява разходите при голям обем на продукцията, улесняване печата от интернет и разширяване на платформите на компанията за създаване и разпространение на цифрово съдържание към всички потребителски сегменти. С реализирането на Print 2.0 "Хюлет Пакард" цели да отговори на растящото търсене на принтери, както и да заеме по-голям пазарен дял. Според последни пазарни прогнози до 2010 г. се очаква да бъдат принтирани близо 53 трилиона страници.
Цялата статия - в "Дневник"
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|