"BusinessWeek" 21 януари 2008 , 13 стр.
Бен Левисьн, BusinessWeek
Екранът на компютъра може и да е по-малък от този на телевизора, но това не смущава оператори и рекламодатели, феновете на телевизия в мрежата гледат по-съсредоточено програмите и рекламите, отколкото тези пред телевизора, според Simons Market Research Bureau. Компанията за пазарни проучвания е анкетирала 17 хил. души, за да провери интереса им към последното шоу, което са гледали. От отговорите става ясно, че зрителите пред компютъра са 25% по-съсредоточени от зрителите пред телевизора. "Гледащите телевизия онлайн посещават определен сайт, за да намерят дадено шоу", обяснява Джон Фето, продуктов мениджър в Simons. Освен това вероятността зрителите в мрежата да сметнат рекламите за "полезни" в сравнение с телеманиаците е с 47% по-голяма. Което ги прави и по-склонни да направят покупка.
Източник: www.pressboard.info