|
Расте дигиталното поколение (18-6-2009)
Идва времето на дигиталното поколение. Това не са сегашните тийнейджъри, които разполагат с мобилен телефон, а следващото поколение, за които достъпът до интернет и работата с персоналния компютър са начин на живот. И за придобиване на знания.
Тенденция
Около 99% от родителите в Европа, Близкия изток и Африка твърдят, че работата с компютър е важно умение за живота, а 50% заявяват, че това умение е ключово за децата в процеса на израстване. Това показват резултатите от проучване на Redshift Research по поръчка на Intel.
Употреба
Според оповестените резултати компютърът вече не е просто за забавление. Близо 86% от децата в региона използват машините си, за да си помагат с домашните. Европейските деца използват и социалните мрежи, а 81% от подрастващите твърдят, че този феномен, избухнал в последните няколко години, дава добър старт за бъдещето по отношение на създаването и поддържането на мрежи от контакти.
Над 55% от родителите пък твърдят, че компютърът с връзка в интернет помага на децата на всяка възраст да развиват своята изобретателност, инициативност и организационни умения.
Ясно е, че благодарение на компютър обучението на децата се усъвършенства - както в класната стая, така и извън училище, коментира и вицепрезидентът по маркетинг и продажби на Intel за Европа, Близкия изток и Африка Гордън Грейлиш.
Възраст
Пада и долната граница на възрастта, в която децата имат първия си достъп до компютър. Около 24% от родителите в Европа, Близкия изток и Африка вярват, че тяхното дете трябва да има достъп до компютър от 5-годишна възраст. Близо 65% от родителите чувстват, че детето им трябва да има достъп до компютър на около 8-годишна възраст.
Препечатано от в-к Пари, бр. от 18 юни 2009
(CC)
Тези статии (но само тези, които са собствено производство на Portal.bg или са от други сайтове със същия лиценз) могат
да се използват при условията на Криейтив комънс.
Прочетете лиценза за повече информация.
За нас | Реклами | Интернет - новини | Статии | Архив
Към главната страница
|
|
|